torsdag 27 mars 2008

Hemlispaket?

Jag har fått ett paket hemma i Kalmar, för flera dagar sen, men eftersom jag är i Ronneby så har jag inte kunnat hämta det och tiita efter vad det är. Kan de månne vara ett hemlispaket? DET ser jag fram emot i så fall :) Jag undrar om min egen hemliga vän gillar paketet jag fixat denna månad?

Idag har jag suttit och frusit hela dagen i en föreläsningssal i Karlskrona och lyssnat på en advokat som informerade om plan- och bygglagen...det kan ju låta ganska tråkigt...till och med väldigt tråkigt...men advokaten var verkligen duktig på att få saker att bli mer intressanta än vad man kunde tro! Nu väntar jag bara på att mina overaller som jag beställt ska komma så jag kan börja inspektera på riktigt!

Lägenheten behöver städas. Jag måste köpa en dammsugare eller i alla fall en sopborste och en skyffel!

Knäet gör fortfarande ont, till och med mer än innan och jag ska tillbaka till doktorn imorgon.

Jag har börjat sticka en bebiskofta av mitt ekologiska bomullsgarn. Det är vad som hänt på stickfronten sen sist.

Idag lyssnar jag på en ljudbok med världens sämsta "uppläsare", hoppas den är slut snart!

Inga kommentarer: