söndag 17 februari 2008

Hemlispaket nr 1

Här kommer nu en bild på innehållet i det första hemlispaketet. Två nystan alpaca, fyra påsar pärlor och en bok om att sticka muddar/pulsvärmare och ett finfint kort inte att förglömma!

Nu ska jag bara bestämma mig vad jag ska göra med hela härligheten, garnet är så mjukt att jag går och klämmer på det mest hela tiden. Och färgerna är fantastiska, helt i min smak. Huruvida jag har skickat mitt hemlispaket eller inte tänker jag inte tala om för då kan kanske någon kan lista ut för mycket...

I fredags var jag på 25 års kalas hos L, hela lördagen slösades bort genom att ha dödstråkigt. Jag hade så tråkigt att jag inte kunde ta mig för att göra någonting så jag satt bara vid datorn och tröttade ut mig själv med töntiga webspel. Jag var sugen på att gå ut och roa mig och ta en öl eller två på en pub men ingen ville följa med så då satt jag hemma och surade istället. S jobbade hela kvällen igår och idag jobbar han igen.

Melodifestivalen suger, det är bara att konstatera, hur många gånger har Sanna Nielsen ställt upp utan att vinna...kanske något att fundera på.

Surtanten har talat

Idag lyssnar jag på Hästpojken och Lasse Lindh

1 kommentar:

Simon sa...

nu har du inte bloggat på lääänge